5 Temmuz 2009

Aziz Nesin

Yaşamayı haketmeye çalıştığım gibi, ölümü de haketmek istiyorum. Bu hakkı bana tanı! Çünkü, bu sonsuz güzellikler açan güzelim dünyaya, ben de gücümce güzellikler katmaya çalıştım. Bir güzel ada, atlasta görünmeyecek denli küçük diye yok sayılabilir mi? Benim katkım da atlasta görünmeyecek denli küçücük olsa da, var.

Ne mi yaptım? Ortaçağ simyacıları taşı altına çeviremedi. Ama ben bir simyacıyım, gözyaşlarımı gülmeceye çevirerek dünyaya sundum.

Saygıyla gel, bekliyorum.

Aziz Nesin
Kaynak: Portreler, Türk Edebiyatına Dönemsel Bakış, Lütfi Özkök, Dünya Yay.

6 yorum:

  1. Şairlerden,şiirlerden çıktk yola.Yolumuz uzun gidecek çok yer var.Bu yerlerden bir tanesi de Can Yücel.Muğla'dayız ne şanslıyız.Yakınız Datça'ya...
    Ondan da bir iki satır yazsana buralara...
    Denizin mavisi,Datça'nın eski evleri değsin satırlara.
    Paylaşımın için sağol :D

    YanıtlaSil
  2. Can Yücel'i anman ne güzel oldu. Bana onu sevdiren mezarında yer alan dizeleriydi:"Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi"

    YanıtlaSil
  3. Gülşen Çağan11 Temmuz 2009 15:15

    Ne güzel dile getirmiş Aziz Nesin... Eklediğin için sağol...

    YanıtlaSil
  4. gercekten harika ellerine yüregine saglık
    http://www.gungorenbilgisayar.com/

    YanıtlaSil
  5. Belki de cevap burada, gozyaslarini gulmeceye cevirmek.

    YanıtlaSil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git