21 Mayıs 2014

Mona Lisa'nın Evinde

Şimdi artık bildiğin her şeyi unut ve kendini Mona Lisa'nın evinde hayal et. Hava kapalı. Odanın üç yanı duvarla, bir yanı baştan başa camla örtülü. Deniz görünüyor. Ne uzak ne yakın. Denizin dalgalarını görüyorsun. Dalgalar dışarıda esen rüzgârı sana hissettiriyorlar. Rüzgâr bir martıyı kollarına almış, sallayıp duruyor. Bir martıya, bir Mona Lisa'ya bakıp duruyorsun oturduğun yerden. Oturduğun yer camın yanı, rahat bir koltuk. Mona Lisa odanın öbür ucunda bir yandan kitabını okuyor, bir yandan elbisesini ütülüyor. Denizin karşı kıyısı da belli belirsiz görünüyor. Mona Lisa'nın bütün hayatı o karşı kıyıyı merak ederek geçmiş. Ve sen ömrünün tamamını o karşı kıyıda geçirmişsin. 

Şimdi söyle bakalım: sen kimsin?

6 yorum:

  1. Merhaba,

    Ben Mona Lisa'nın hayalindeki aşkıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki Mona Lisa'nın hayali gerçekleşmiş. Aşkıyla aynı odada olduğuna göre.

      Sil
  2. Ben öyle anlamadım. Olayın anlatıcısı bana göre üçüncü bir kişiydi.

    Bu arada; aynı nasıl hem kitap okuyup kitap okunuyor ya:)

    YanıtlaSil
  3. :( okumak lazım tabi bir mektubu göndermeden önce bir daha..
    Mona Lisa hem kitap okuyup hem nasıl ütü yapabiliyor diyecektim.
    Bu arada üçüncü bir kişide olmayabilir. Ilk okuduğumda öyle düşünmüştüm hatta. Demek ki ilk akla gelen doğrudur önermesi doğruymuş.. Öyle düşünsem aşkı demezdim bana..
    Aman işte öyle..

    YanıtlaSil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git