20 Temmuz 2022

Serinlikler

Bari günlük tutayım burada... Malzeme desen istemediğin kadar. İstanbul'da malzemeden bol ne var? Hem zaten bloğa yazmadığım için sürekli kendime söylenip duruyorum. O halde yaz kardeşim, seni tutan mı var.

Bu hayattaki en sevimsiz, tatsız meselelerden biri nedir: Yolu biliyor olmanıza rağmen girip yürümüyor oluşunuz.

Bugüne değin tıkanmaktan, bir türlü yazamamaktan yakınıp çare soran kaç insana akıl vermişliğim vardır halbuki: Tıkanmanın tek çaresi yola devam etmektir kardeşim. Berbat, gereksiz, anlamsız şeyler çiziktireceksen bile her gün, bilemedin her hafta çiziktireceksin bir şeyler... İşte bunu bilen, bunu diyen fakirin kendisi bu reçeteye uymuyorsa bilin ki orada sıkıntı vardır. 

Bu hayattaki en sevimsiz, tatsız meselelerin bir diğeri de, hiç kuşkusuz, kişi kendine verdiği sözü tutmamaktır. Bakalım tutabilecek miyiz. 

İstanbul'da meseleden bol ne var deyince tabii bu işin bir yüzü, diğer yüzüyse şudur ki yazmak dedin miydi malzemesi de kişinin içindedir sanki, ne dersiniz?

Yaz günlerinize bolca serinlikler dilerim efendim.

6 yorum:

  1. Tekrar ısınmak için günlük notlar olabilir ama insanın içinden gelmezse ne kadar sürer acaba. Ilk başlarda ben de her gün bir sey yazmaliyım kenara köşeye diyordum ama yaziya inançsız olduğum bir süre hiç yazamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi hevesimi kırma Narda. :))

      Sil
    2. Kırmam kırmam. Sadece yazıyı kutsallaştıran bir güruh var onlara uyamıyorum bir türlü:) Ama yazacak olan eninde sonunda yazıyor. Sadece bazen zamanı olmayabilir. Sabırla o yazmasız zamanın gecmesini beklemek gerekebilir. En azından bende böyle oluyor şimdilik:)

      Sil
    3. Sen böyle deyince aklıma takıldı, acaba ben de hiç yazıyı kutsallaştırdım mı? Sanmıyorum. Olsa bile bunun yeri bloglar değildir zaten. Öte yandan, sadece bu konuda değil, herhangi bir konuda güruha uymamak iyidir diyorum. :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Her yerde her durumda yazmak güzel. Söz ie söyleyemediğimiz ama anlatmak istediklerimizi içimizden konuşmaktır. Dünyayı, evreni, insanı kendi dilimizde nasıl algıladığımızı ifade etmektir. Söz uçar kelimeler kalıcıdır. Kendi deneymlerimiz ile hayatı kolaştırırken. Başkalarına ipuçları vermektir. Yazın okuyalım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Parıldayan Çiçek,
      Haklısın, özellikle de içimizi konuşturmak konusunda. Söz uçar yazı kalır, dedin de bir ara o konuda da yazacaktım, unutmuşum, günümüz teknolojisiyle artık söz de kalıcı oldu. Hatta galiba geçmişteki sözlerin de evrende bir yerlerde durduğu ve onları da cihazlara kaydedip dinleyebilme olasılığımız üzerinde bilim insanları çalışıyorlardı. Biz yaşarken gerçekleşse ne ilginç olur.
      Sevgiler...

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git