6 Ekim 2013

Hayatın Anlamı


Son zamanlarda hep böyle şeylerle uğraşıyorum.
Kendime çokça kızdığım konu,
neden Photoshop ve Illustrator öğrenmedin? Hı, neden?

Sayfa başına git