26 Haziran 2019

Adam zaten ölü

Müziğin sesi o kadar yüksekti ki Kneller’i zor duyuyordum. Lihi’yle bana gülüyordu biraz. Kendisinden bile daha saf insanlarla ilk kez karşılaştığını söyledi. Ben ve mucizelerim, Lihi ve düşleri. “İntihar edeceğinize Kaliforniya’ya gitseydiniz,” diye bağırdı. Freddie’nin başını okşadığını gördüm, barışmışlardı. Joshua uzun cübbesiyle sahneye çıktı, peşinden de Desiree. Elinde Tevrat’ta İbrahim’in İsmail’i kurban etmeye hazırlandığı çocuk masalındaki hançere benzer bir hançer taşıyordu. Hançeri Joshua’ya verdi ve müzik birden kesildi. “Bu da ne demek oluyor?” diye homurdandı yanımda duran Kneller. “Adam zaten ölü. Nedir derdi, iki kere ölmek mi?” Yakınımızda duranlar dönüp ona çenesini kapatmasını söylediler. Kneller’in umurunda bile değildi, ama ben yerin dibine geçtim. Sonra Joshua’nın son anda kıvıracağını söyledi, çünkü bir kez intihar edip acısını tatmış biri intihar etmeyi ikinci kez deneyemezdi. Kneller’in sözünü bitirmesiyle Joshua’nın bıçağı kalbinin ortasına saplaması bir oldu.
Etgar Keret, Tanrı Olmak İsteyen Otobüs Şoförü.

4 yorum:

  1. Buraya bir şarkı bırakayım
    https://m.youtube.com/watch?v=j3rRiA215Vk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fatoş. Çok teşekkür ederim. Güzel şarkı. Şuraya şöyle bağlantı oluşturayım da tıklanabilsin.
      Sevgiler...

      Sil

  2. Merhaba Sayıdeğer blog yazarı, Bu değerli konu ziyaretçilerinize gerçekten yardımcı olmakta bunun için biz ziyaretçiler teşekkür ederiz.
    Sizin gibi seviyeli bloglar her zaman değerli paylaşımlar sunar, Bu ilgili ve bilgili paylaşımların devamını bekliyoruz blogunuzu zevkle
    takip ediyorum. Gününüz güzel olsun.

    size değerli bilgilerden bahsetmek isterim. izmir nöbetçi noter izmir bölgesinde aranan bir noter ofisidir, Nöbetçi Noter ofisini bulmak
    buradan ulaşımı sağlanabilir. 1841 irlanda başlıklı aramada tarihi efsaneler bulunmaktadır, irlanda bölgesinde
    yaşanan bu olaylara gözatmak isterseniz buradan gelin. Güzel sözler olarak yeni paylaşım yapan blogumuz yüzlerce yeni güzel sözlerle buluştu bknz:Güzel Sözler
    Zibrit Tavuğu bir harikadır sizde göz atarak bu mükemmel canlı hakkında bilgi edinebilirsiniz. Siteni Tanıt bölümünde ücretsiz tanıtım yapabileceğiniz bir yer var.
    Düşünceler blogum düşünceler ve dünya farklı konuları ele alan bir yazım çeşitiyle okurunu karşılıyor bu blogu gözden geçirmelisin. bknz:Düşünce blogu işte bu kadar.

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu çok beğendim, bu da benim blogum bilgininpenceresi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git