21 Nisan 2020

Ebedi kitaplık


1. Elimden düşüremediğim kitap,
2. Elime alamadığım kitap,
3. Senin bana verdiğin kitap (henüz okuyamadım, bağışla),
4. Denize götürdüğüm kitap,
5. Beğenmek için kendimi zorladığım kitap,
6. Nasıl olmuşsa üç adet birden edindiğim kitap,
7. Hayatımı kurtaran kitap,
8. Sana ödünç verdiğim kitap (artık getirir misin mümkünse?),
9. Her gece elimde, uyuya kaldığım kitap,
10. Şapka zannedip kafama koyduğum kitap,
11. Umutsuzca yazmaya çalıştığım kitap,
12. Hayatımı değiştiren tüm kitaplar.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Narda, üçüncü maddeyle ilgili olarak, ben de senin kitabını henüz okuyamadım, bağışla. Geçen yıl okunacak sekiz-on kitabın arasında öylece durdu, sonra bir taşınma durumum oldu, onu da haliyle diğerleriyle birlikte götürdüm, şimdi de yanımda değil. İlk fırsatta okuyacağım. :)
      Selamlar...

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git