10 Mayıs 2015

Anneler Günü

Annelerin günü kutlu olsun. Hepsinin ellerinden öperim.

2 yorum:

  1. Küçükken okula gidişimi hatırlıyorum. Her sabah işkenceydi bana ve benden ötürü anneme. Aklamaları uyumaz sabahları uyanmadım. Ben daha yataktayken annem arkadan ilikli önlüğümü kollarıma geçirir, bir yandan da ağzıma bir şeyler tıkıştırırdı.
    Ben habire yatmaya çalışırdım bu arada.
    Ne zaman anne sevgisinin büyüklüğünü düşünsem, öyle olmayanlar gelir aklıma.
    Hayatta hiç bir şeye kutsallık atfedilmemeli, annelik dahil. Herkes kendi annesinden mesuldür diyerek, anneme çektirdiklerim için affına sığınıyorum...

    Kediler pek sevimli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azeciğim, biz bu hayatta en çok annemize aidiz. Her geçen gün buna bir ikna oluyorum.
      Sevgiler...

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git