22 Aralık 2013

Yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır!

Bitirmek üzere olduğumuz bu yılın ilk gününde, yıl boyunca yapacaklarımın listesini çıkarmıştım. Çok gerçekçi bir liste olduğunun garantisini de vermiştim. Zaman her zamanki gibi çabucak geçti, işte bir yıl, göz açıp kapayıncaya dek geçip gitti. Şimdi bir bakıp görelim, yaptığım liste sahiden gerçekçi miymiş? 

On beş maddelik bir liste yapmıştım. 
  1. En az 365 kere yemek yiyeceğim, demiştim, yedim.
  2. Her gün dışarı çıkacağım. Dışarıda hiçbir işimin olmadığı günlerde de en azından balkona çıkacağım, demiştim, çıktım.
  3. E-Okul'a çocukların notlarını gireceğim, demiştim, girdim.
  4. Blogumda yazmaya devam edeceğim, demiştim, yazdım.
  5. Müzik dinleyeceğim, demiştim, dinledim.
  6. Yeni bir telefon almayacağım, demiştim, almadım.
  7. Bir kere televizyon izleyeceğim, demiştim, maalesef bu sözümü tutamadım, yanlış hatırlamıyorsam beş kere izledim.
  8. Çokça kahve içeceğim, demiştim, içtim.
  9. Karıncaları çok seveceğim, demiştim, çok sevdim, seviyorum, seveceğim.
  10. Yaşlı kedimiz Ramazan ölmezse baharda fotoğrafını çekeceğim, demiştim, çektim.
  11. Yazın denize gideceğim, demiştim, gittim.  
  12. Kendime yeni bir çift çorap alacağım, demiştim ama birkaç çift birden aldım.
  13. Kitap okuyacağım, demiştim, okudum.
  14. İnşallah bilgisayarım emekli olmaz, demiştim, olmadı.
  15. Şu an dışarıda hem güneş var hem kar, demiştim, vallahi şu anda da dışarıda hem güneş var hem kar. 
Şimdi elinizi vicdanınıza koyarak siz söyleyin, bugüne dek verdiği sözlerin neredeyse tamamını tutan birini gördünüz mü? Ben görmedim. Hesapladım, %87 oranında tutmuşum sözümü. E daha ne? Yarın öbür gün cumhurbaşkanlığı seçimiydi, şu seçimiydi bu seçimiydi, aday olursam oylarınızı beklerim, şimdiden söyleyeyim. 

Maden böyle, 2013 için verdiğim sözlerin büyük bölümünü tutmuşum, o halde yeni hedef 2014 için vereceğim sözlerin tamamını tutmak olmalıdır. Bir-iki gün içinde çok daha gerçekçi bir yeni yıl listesiyle yeniden karşınızda olacağım.

2 yorum:

  1. Merhaba Sokrates'in Yeğeni, ne güzel bir liste yapmışsınız! Elimi vicdanıma koyup sonra da yazıyorum, oyum sizindir!
    Güzel bir yıl diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gökçe, desteğin için teşekkür ederim. Yüzünüzü kara çıkarmayacağım, emin olabilirsin. :)

      Ben de yeni yılını kutlarım, gönlünce olması dileğiyle.

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git