1 Ocak 2013

Yeni Yılda Yapacaklarım

Baktım, elalem oturup yeni yılda yapacaklarının listesini yapıyor. Kim ne halt yemeyi düşünüyorsa kaydını kuydunu tutuyor. "Yeni yılda sigarayı bırakacağım," falan filan. Sonuç malum.


Benim kafam kel mi, ben de oturup listemi yaptım. Ama inanın ben öyle, iş olsun torba dolsun türünden gevezeliklerle uğraşmıyorum. Çok gerçekçi bir liste yaptım. Buyurun bakın:
  1. En az 365 kere yemek yiyeceğim,
  2. Her gün dışarı çıkacağım. Dışarıda hiçbir işimin olmadığı günlerde de en azından balkona çıkacağım,
  3. E-Okul'a çocukların notlarını gireceğim,
  4. Blogumda yazmaya devam edeceğim,
  5. Müzik dinleyeceğim,
  6. Yeni bir telefon almayacağım,
  7. Bir kere televizyon izleyeceğim,
  8. Çokça kahve içeceğim,
  9. Karıncaları çok seveceğim, 
  10. Yaşlı kedimiz Ramazan ölmezse baharda fotoğrafını çekeceğim,
  11. Yazın denize gideceğim,
  12. Kendime yeni bir çift çorap alacağım,
  13. Kitap okuyacağım,
  14. İnşallah bilgisayarım emekli olmaz,
  15. Şu an dışarıda hem güneş var hem kar.

8 yorum:

  1. gerçekten çok gerçekçi olmuş
    güzel geçsin yeni yılın, yılların...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aynur, aynı temennileri ben de paylaşıyorum. Kalan tüm yıllar dilediğince geçsin.

      Sil
  2. çok hoş gülümsetti :)

    YanıtlaSil
  3. :) Yıl dediğin nedir ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şerife, nasılsın? Yeni yılın sana sağlık, huzur, mutluluk getirmesini dilerim.

      Sil
  4. bir çoğuna ben de katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin kültürelf, yeni yılın, beklentilerini karşılaması dileğiyle...

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git