10 Nisan 2015

Bu havalar

Bu kentin havası... Tuhaf mı değil mi, karar veremiyorum. Bir ay önce, takvimler henüz kışı gösteriyorken birden ısınmaya başladı. Yirmi dereceleri gördü. Tişörtle dolaşanlar bile görüldü ortalıklarda. Ben montu filan oracıkta bir kenara attım hemen, gömlekle dolaşmaya başladım. İnsanlar bahar geldi deyu sokaklara akmaya başladılar. İzleyen günlerde ısı biraz düştüyse de iyiydi gene. Birkaç gün dışarı çıkınca yanıma sadece gömlek üstüne giyebileceğim hafif bir kazak alıyordum. Sonra yağmurlar başladı. Kimi zaman gün içinde ara ara çiseleyen, kimi zaman da bildiğin sağanak yağmurlar... Bir ara az kalsın fena ıslanıyordum. Bereket versin, sığınacak bir yer buldum. Hatta bir de sıcak çay içtim. Son iki-üç günse kış geri geldi bile denebilir. Bugün yine neyse de, dün ve önceki gün soğuktu hava. Bir tuhaflık mı var, yoksa her şey yolunda mı, anlayamıyorum. Tuhaflık havada değil de başka bir şeyde mi, onu da anlamıyorum. Belki de bendedir, nereden bileceksin? İyi havalar!

4 yorum:

  1. Aman dikkat et, hasta olma :)) Üniversiteye kadar Kastamonu'da kaldım, sonra Bolu'da. Buralarda hava hep böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme Şenay, çok dikkat ediyorum. Sağolasın.
      Bu arada bugün kışlık adına ne var ne yoksa memlekete gönderdim. :)
      Sağlıkla kal...

      Sil
  2. Göge bakmayalim :)
    Hadi tiyatroya gidelim artik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahi, ne oldu o iş Hocam? Ben de bekliyorum böyle. Bir organize edemediniz gitti. :) Beklemedeyim.
      Selamlar...

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git