3 Eylül 2014

İş miş

Aslında bugün de bir şeyler yazmak istiyordum ancak işim var. :) Berberde tıraş oldum demin, çay ısmarlayalım dedi, teşekkür ettim, çaya da vaktim yoktu. Gerçi şu anda çay içiyorum, o da işin başka bir rengi. İşin nedir, diye soracak olursanız, gündelik bir iş işte. Eylülün de üçüncü günündeyiz bu arada. Sonbaharın doğal başlangıcına yirmi gün kalmış olsa da eylül eylüldür, sonbahar başlamıştır işte. Efendim, dedim ki, işim var. O vakit size kolay gelsin. Bu arada, sonbahar hayırlı uğurlu olsun.

5 yorum:

  1. Kolay gelsin :)). Hepimiz için güzel bir son bahar daha olsun bu gelen zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şenay. Temennine katılıyorum. Güzel bir sonbahar dilerim bir kez daha.

      Sil
  2. Altın rengi yaprakların üstünden koşarak geçebileceğimiz dolu dolu bir sonbahar olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Eren. Aynen dediğin gibi olsun. :) Selamlar…

      Sil
  3. Ya, sonbahar da geldi... Hoş gelsin inşallah...
    İş güç, her ne ise, gönlüne göre olsun... Gönlün olsun, iş güç olur...
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git