4 Kasım 2014

Ağaran Bir Suyum

Nereden mi anlıyorum yaşlandığımı 
Kadınlar gittikçe daha güzel

Güneş daha hızlı adımlıyor gökyüzünü 
Sular daha soğuk rüzgâr daha serin

Eskiden her konuda konuşurdum istekle 
Bir geniş gülümsemeyle dinliyorum şimdi

Büyük yapılar ışıklı çarşılar bitti 
Ara sokaklara salaş kahvelere gidiyorum

Kurtulmak için çırpındığım çocukluğu 
Yeniden öğreniyorum çocuklardan şaşarak

Bütün sesler çın çın bir yalnızlık oluyor 
İçimden geçenleri söyledim sanıyorum

Birisi bir şarkı söylemesin kederle 
Tenimde bir titreme kirpiklerimde buğu

Kısa söz basit eşya kedi sevgisi 
Aktıkça ağaran bir suyum zamanın ırmağında

Nereden mi anlıyorum yaşlandığımı 
Kadınlar daha güzel kadınlar daha uzak...

Şükrü Erbaş

4 yorum:

  1. İyi şairdir. Bu şiir de çok güzel. İncelikli kelimeleri var. Yeni kitabı çıkmış :"Bağ bozumu Şarkıları", blogdaşlardan biri paylaşmış iki yazıyı aynı anda gördüm tesadüf.
    Şöyle diyor mesela orada da; "Her şey dünyada olur. Sevincinizi sevin."

    "İki denizde iki ayrılık usul usul ışıyor… Aynı arzuyla çınlıyor iki soğuk zaman. Ey uzaklığın salkım bıçakları… Gün başlıyor yalnız gövdede… "

    Bir de şu şiirini çok severim eskilerden; "Senin korkularını benim inceliğimi"
    "ayrilik ne biliyor musun?
    ne araya yollarin girmesi,
    ne kapanan kapilar,
    ne yildiz kaymasi gecede,
    ne ceplerde tren tarifesi,
    ne de turna katari gökte.

    insanin içini dökmekten vazgeçmesi ayrilik! "
    ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar Aze.
      Şükrü Erbaş'ın şiirlerini ben de çok seviyorum pek çok kimse gibi. Son kitabı aklımda bulunsun, rastlarsam alırım. Gönderdiğin bu parçalar da çok güzel. Teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git